Renault rozpoczyna współpracę z Davidem Guetta

0

Salon Samochodowy w Genewie jest okazją do świętowania oficjalnego wejścia na rynek Renault Twizy. Na stoisku Renault nie mogło oczywiście zabraknąć znanych osobistości.

r3

Jedną z nich jest francuski artysta – David Guetta, wybrany światowym DJ-em nr 1 i nagrodzony dwiema nagrodami Grammy Awards. W towarzystwie swojej żony, Cathy – twórczyni słynnych imprez na Ibizie – David Guetta inauguruje muzycznie partnerstwo z Renault w celu światowej promocji Renault Twizy. Cathy i David Guetta są ambasadorami Renault Twizy i będą odgrywać główną rolę w wyjątkowej kampanii komunikacyjnej Renault Twizy – „Plug Into The Positive Energy”, która rozpocznie się wiosną.

Piosenka dla Renault

W ramach partnerstwa David Guetta dedykuje Renault Twizy utwór „Alphabeat”, pochodzący z jego ostatniego albumu „Nothing But The Beat”. Dźwięk 3D stworzony specjalnie dla tej kampanii można usłyszeć już na stronie www.twizy.renault.com i na wszystkich stronach internetowych Renault na całym świecie.

Klip Davida Guetty, „Alphabeat”, zostanie zaprezentowany w ramach prywatnego pokazu przedpremierowego 27 marca w Atelier Renault na Champs-Elysées w Paryżu. Wiosną dodatkowo rozpocznie się światowa kampania reklamowa Renault Twizy. – Jesteśmy zachwyceni, że stanowimy część rewolucji elektrycznej, zwłaszcza z samochodem, który jest fajny, piękny, lśniący i tak łatwy w obsłudze jak Twizy – powiedziała Cathy Guetta. – To byłoby takie niesamowite, gdyby od jutra samochody elektryczne mogły być obecne wszędzie!

r2