Model S od Tesli

0

Ruszyła akcja promocyjna modelu Tesla S. W punktach dilerskich na terenie USA zainteresowani klienci będą mogli zgłębić tajniki technologii, która wprawia w ruch elektrycznego sedana.

fot: Tesla

Punkty dilerskie Tesla Stores nie są klasycznymi punktami sprzedaży. Wynika to ze specyfiki samego produktu, a dokładnie z jego innowacyjności. Ludzie zainteresowani zakupem elektrycznego sedana zadają sobie zapewne wiele pytań dotyczących konstrukcji, użytkowania i niezawodności. Tesla Motors postanowiła udzielić im widowiskowej lekcji.

Można dotykać

25 listopada 2011 ruszyła wystawa technologii elektrycznych, która jest prezentowana w punktach sprzedaży marki. Każdy zainteresowany może na własne oczy zobaczyć, co kryje się pod nadwoziem modelu S. Dzięki ekranom dotykowym, odwiedzający zgłębiają wszystkie elementy konstrukcyjne. Tesla twierdzi, iż w obrębie ich salonów nie istnieją znaki „Don’t touch”. George Blankenship z Tesla Motors, komentując całą akcję mówi: – Chcemy, żeby wszyscy – od przedszkolaka do emeryta – przyszli i przekonali się na własną rękę, że elektromobilność to przyszłość motoryzacji.

źródło: mototarget