Przy przekręceniu kluczyka powinny zapalić się kontrolki. Jednak maksymalnie po 4 sekundach część z nich powinna zgasnąć. Oto schemat w jakiej kolejności i po jakim czasie kontrolki gasną.
Etap I
Przekręcasz kluczyk i zapalają się wszystkie poniżej wymienione kontrolki:
![]() |
Kontrolka ABS |
![]() |
Kontrolka adaptacyjnych świateł drogi |
![]() |
Kontrolka interaktywnego układu jezdnego |
![]() |
Kontrolka układu elektronicznego silnika |
![]() |
Kontrolka układu kontroli emisji spalin |
![]() |
Kontrolka układu stabilizacji toru |
![]() |
Kontrolka wstępnego podgrzewania silnika |
![]() |
Kontrolka alternatora |
![]() |
Kontrolka ciśnienia oleju silnikowego |
![]() |
Kontrolka niezapiętych pasów bezpieczeństwa |
![]() |
Kontrolka poduszek powietrznych |
![]() |
Kontrolka układu hamulcowego |
Etap II
W ciągu 2 sekund zgaśnie
![]() |
Kontrolka wstępnego podgrzewania silnika |
Etap III
Po 4 sekundach od włączenia zapłonu
![]() |
Kontrolka interaktywnego układu jezdnego |
![]() |
Kontrolka ABS |
![]() |
Kontrolka adaptacyjnych świateł drogi |
![]() |
Kontrolka układu elektronicznego silnika |
![]() |
Kontrolka układu stabilizacji toru |
![]() |
Kontrolka niezapiętych pasów bezpieczeństwa |
![]() |
Kontrolka poduszek powietrznych |
![]() |
Kontrolka układu hamulcowego |
Etap IV
Rozpoczęcie pracy silnika
![]() |
Kontrolka alternatora |
Etap V
Po kolejnych 4 sekundach
![]() |
Kontrolka układu kontroli emisji spalin |
![]() |
Kontrolka układu kontroli emisji spalin |
Fot. MoDOT Photos