Większa Toyota Auris

wieksza-toyota-auris3

Toyota Auris Touring Sports będzie pierwszym i jedynym kombi w segmencie C z możliwością wyboru napędu hybrydowego, a dzięki nadwoziu dłuższemu o 265 mm od wersji hatchback, znacznie rośnie przestronność i pojemność bagażnika.

To dwie najważniejsze cechy nowego samochodu „dla rodziny” (choć jak przekonałam się ostatnio podczas testu Octavii Kombi, Kombi nie jest tylko dla dużej rodziny).

Nowa Toyota Auris jest pierwszym i kluczowym krokiem Toyoty w ofensywie na europejskim rynku samochodów kompaktowych. Dołączające do oferty wraz z nową generacją Aurisa nadwozie kombi (Touring Sports), będzie stanowiło istotny element planowanego wzrostu udziału kompaktowej Toyoty w klasie.

W Polsce wersje kombi stanowią nawet 30% całego segmentu C, dlatego Toyota ma nadzieję na wzrost sprzedaży dzięki nowej wersji nadwozia. Auris Touring Sports będzie pierwszym i jedynym kombi w segmencie C, oferującym możliwość wyboru wersji hybrydowej. Będzie to jednocześnie kolejny hybrydowy model Toyoty, który wkrótce zadebiutuje na rynku. Dzięki przemyślanej konstrukcji systemu, ani wnętrze nowego Aurisa, ani bagażnik w wersji hybrydowej nie będą różniły się pojemnością od modeli z tradycyjnymi silnikami spalinowymi.

Podobnie jak w wersji hatchback, nadwozie Aurisa Touring Sports otrzymało dynamiczną i wyrazistą linię, uzyskaną dzięki obniżonej wysokości pojazdu, agresywnemu przodowi utrzymanemu w języku stylistycznym Toyoty Keen Look i Under Priority, oraz wydłużonemu i niższemu o 80 mm niż w przypadku nadwozia hatchback tyłowi pojazdu.

Mając ten sam rozstaw osi co wersja hatchback (2 600 mm), nowy Auris Touring Sports jest o 285 mm dłuższy, dając większą pojemność bagażnika

wieksza-toyota-auris

wieksza-toyota-auris1

wieksza-toyota-auris2

wieksza-toyota-auris3