Od czasu amerykańskiej premiery podczas Nowojorskiego Tygodnia Mody Fiat 500 by Gucci nie przestaje fascynować. Jednym z wyrazów tego jest nagroda dla „najlepszego małego kabrioleta”.
Ekskluzywny design, eleganckie wnętrze i markowe „insygnia” Gucci – to m.in. te elementy przyciągnęły uwagę ponad 60 dziennikarzy zrzeszonych w stowarzyszeniu dziennikarzy motoryzacyjnych, organizacji medialnych, marketingowych i producentów samochodowych Southern Automotive Media Association (SAMA) w USA, które zorganizowało konkurs „Topless in Miami”.
– Jesteśmy zaszczyceni wyróżnieniem SAMA, szczególnie dlatego, iż nikt nie zna się na kabrioletach lepiej niż członkowie tego Stowarzyszenia. Nasze partnerstwo z Gucci oznacza coś naprawdę unikalnego pokazując, że w formule samochodu o niewielkich wymiarach można doskonale łączyć wykwintny włoski styl, bogate wyposażenie i nowoczesne technologie – powiedział Tim Kuniskis, szef marki FIAT w Ameryce Północnej. Dowodem sukcesu jest też fakt, iż niemal wszystkie samochody tej edycji specjalnej zostały od razu wyprzedane.
Modele Fiat 500 by Gucci wyróżniają się kilkoma ekskluzywnymi elementami designu, które bardzo dobrze współgrają z charakterystycznym designem „pięćsetki”. Najbardziej rozpoznawalnym elementem jest oczywiście markowy zielono-czerwono-zielony motyw Gucci, biegnący pod oknami lub wzdłuż elektrycznie składanego, miękkiego dachu w kabriolecie 500C. Pod dyskretnie rzeźbionymi nadkolami uwagę zwracają retro-stylowe, 15-calowe koła z kołpakami oznaczonymi logo podwójnej litery „G” oraz zaciski hamulcowe w markowej zieleni Gucci.