Mirage w Tajlandii

0

Mitsubishi Motors Corporation (MMC) 28 marca rozpocznie w Tajlandii sprzedaż nowego, kompaktowego samochodu o nazwie Mirage, przeznaczonego do sprzedaży na wszystkich światowych rynkach.

Mirage to kompaktowy samochód globalny opracowany na bazie rewolucyjnej koncepcji, pozwalającej na spełnienie oczekiwań zarówno klientów z szybko rozwijających się rynków wschodzących, jak i nabywców niewielkich samochodów i entuzjastów pojazdów ekologicznych o doskonałych osiągach z krajów rozwiniętych.

Dla wszystkich

Samochód będzie początkowo sprzedawany w Tajlandii, a następnie trafi do państw należących do Stowarzyszenia Narodów Azji Południowo-Wschodniej ASEAN (Association of South-East Asian Nations), Japonii, Europy i na inne rynki. Prezydent MMC, Pan Osamu Masuko, powiedział tuż przed rozpoczęciem ceremonii w Tajlandii: „Mirage to nowy samochód kompaktowy wyróżniający się wysoką wydajnością paliwową i ekologiczną, co w czasach, gdy zapotrzebowanie na konstrukcje tego typu na rynkach całego świata stale rośnie jest niezaprzeczalnym atutem. W dalszej kolejności Mirage będzie eksportowany do państw ASEAN oraz do innych zakątków całego świata.”

Cechy modelu Mirage:

– Bardzo dobre własności jezdne dzięki kompaktowym wymiarom przy zachowaniu wystarczającej przestrzeni dla pięciorga pasażerów.

– Zużycie paliwa i emisja CO2 na jednym z najniższych poziomów w klasie dzięki nowemu silnikowi MIVEC, dużej wydajności aerodynamicznej i ograniczonym oporom toczenia.

– Zoptymalizowana struktura nadwozia i wykorzystanie stali o wysokiej odporności na rozciąganie pozwalają obniżyć wagę samochodu, co zmniejsza zużycie paliwa. Mirage wykorzystuje także opracowaną przez Mitsubishi strukturę nadwozia RISE, która absorbuje i rozprasza siły uderzenia podczas wypadku i w ten sposób zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa wszystkim pasażerom.

– Wysoka jakość dzięki MMDS (Mitsubishi Motors Development System), czyli systemowi zarządzania jakością, który ustanawia i ocenia realizację określonych zadań na każdym etapie realizacji projektu, od planowania, poprzez sprzedaż, usługi posprzedażowe, aż po zunifikowaną globalną strukturę MMPW (Mitsubishi Motors Production Way).

22 kilometry na litrze

Model Mirage oferowany na rynku w Tajlandii będzie wyposażony w silnik 1,2 l MIVEC, pozwalający przejechać 22 kilometry na jednym litrze paliwa, co jest jedną z najlepszych wartości w klasie i wynikiem przewyższającym wymagania tajlandzkiego rządu w kwestii certyfikacji „eco-car”. Firma planuje sprzedawać w Tajlandii 2 500 modeli miesięcznie. W związku z przedstawionym biznesplanem „Jump 2013” firma pragnie umocnić swoje działania w regionie ASEAN. Ważnym posunięciem w ramach uzgodnionej strategii będzie także produkcja i eksport modelu Mirage z Tajlandii. Ponadto, MMC będzie kontynuowało intensywne działania na wschodzących rynkach o dużym potencjale.