Perfumy dla kobiet i woda toaletowa dla mężczyzn w limitowanej, kolekcjonerskiej edycji? Dlaczego nie!
15 grudnia na półki Douglas House of Beauty w warszawskim Centrum Handlowym Arkadia trafiła limitowana edycja produktów Zoom-Zoom, których zapach wykreowała Kayah wraz z przedstawicielami Mazda Motor Poland oraz Moniką Kaletą, znanym perfumiarzem.
– Zapachy pełnią w moim życiu bardzo ważną rolę – opowiada Kayah – dlatego propozycja, którą otrzymałam od marki Mazda, była dla mnie wspaniałą przygodą i lekcją. W pracę nad tym projektem zaangażowanych było wiele osób, tym bardziej cieszę się, że udało się wyprodukować perfumy. To fantastyczne uczucie ujrzeć na półce perfumerii zapach, w którego kreowaniu się uczestniczyło – dodaje – Na pewno będzie on idealnym prezentem, nie tylko świątecznym!
Aktywność czy świat fantazji?
Kompozycje zapachowe perfum Zoom-Zoom są świeże i lekkie. Zarówno kobiecy, jak i męski zapach łączą w sobie kwiatowe „nuty serca” (leśna konwalia, magnolia, róża i jaśmin dla kobiet; róża, konwalia i fiołek dla mężczyzn) z owocowymi „nutami głowy” (brzoskwinia, pomarańcza, malina i śliwka w wersji kobiecej, cytryna i zielona mandarynka w wersji męskiej). Kwiatowo-owocową harmonię w obu zapachach dopełniają nie tylko zmysłowe i eleganckie akcenty takie jak piżmo, sandał, wanilia czy ambra, ale także feromony.
– Za każdym razem tworząc kreację perfumeryjną należy wyobrazić sobie osobę dla której jest ona adresowana – mówi Monika Kaleta, ekspertka perfumerii Douglas. – W przypadku propozycji adresowanej dla Panów kierowałam się wyobrażeniem mężczyzny, który jest nowoczesny i aktywny, silny i zuchwały, śmiało podejmujący wyzwania rzucane przez życie. Idealnie wpasowujący się w ideę Zoom-Zoom. Propozycja dla Pań inspirowana była pięknem natury. Światem fantazji, snu, elfów i nimf. Zawiera w sobie esencję kobiecości.
Flakon od designera
Autorem flakonów dla perfum Zoom-Zoom jest Jan Maciej Kochański, zdobywca nagrody Grand Prix w ogólnopolskim konkursie designu Poczuj radość tworzenia, organizowanego przez Mazda Motor Poland. Jest absolwentem warszawskiej ASP na wydziale Architektury Wnętrz, laureatem stypendium Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego (2007-2008).
Limitowana edycja perfum Zoom-Zoom to idealny pomysł na prezent nie tylko dla kolekcjonerów pięknych zapachów, wielbicieli marki Mazda, amatorów dobrego designu i rodzimej produkcji, ale także dla wszystkich tych, którym bliskie są emocje, młodość duszy, entuzjazm. Perfumy Zoom-Zoom dostępne będą w 50 ml flakonie. Cena – 170 zł.