Jennifer Lopez została twarzą najnowszej kampanii Fiata w Stanach Zjednoczonych. Czy dzięki temu Amerykanie chętniej sięgną po tę włoską markę?
Piosenkarka będzie reklamować Fiata 500 Cabrio. Furorę zrobił już spot nakręcony na potrzeby kampanii, który jest jednocześnie zapowiedzią teledysku do utworu ‘Papi’. W klipie JLo ucieka przed prawdziwą lawiną fanów płci męskiej. ‘Papi’ to trzeci singiel promujący jej najnowszy album ‘Love?’.
Dlaczego Fiat podpisał kontrat akurat z Lopez? Piosenkarka ma pomóc marce zyskać popularność i zachęcić do kupna najnowszego produktu dostępnego na tamtejszym rynku – ‘pięćsetki’ bez dachu. Jak twierdzi Olivier Francois, Jennifer idealnie pasuje do marki Fiat, nie ze względu na to kim jest, ale ze względu na to jaka jest. – To nowoczesna i autentyczna kobieta. Prawdziwa pasjonatka, która zdecydowanie wyróżnia się na tle innych osób. Jeśli spojrzymy na przebieg jej kariery dojdziemy do wniosku, że jest zbieżna z filozofią Fiata – ‘Life Is Best When Driven’.