Bodypainting w reklamie Fiata

Marka FIAT w Ameryce Północnej prezentuje jedyną w swoim rodzaju reklamę, debiutującą na łamach dorocznego magazynu ESPN Body Issue. Kilkanaście olśniewającej urody kobiet: modelek, artystek i gimnastyczek tworzy sylwetkę Fiata 500 Abarth Cabrio. Doroczne wydanie magazynu ESPN The Magazine’s Body Issue (07/22) jest w sprzedaży od środy 10 lipca (w USA).  

„Sztuka „Body Paint” pozwoliła nam wziąć udział w tej wyjątkowej współpracy z międzynarodową firmą sportową, która łączy markę Fiat z entuzjastami sportu i samochodów na całym świecie”, powiedział Olivier Francois, szef marki Fiat na świecie i dyrektor ds. marketingu Chrysler Group LLC

„Dla nas idealna realizacja ma miejsce wtedy, kiedy Klient tworzy reklamę, która odnosi sukces w całym naszym środowisku”, powiedział Eric Johnson, wiceprezes ESPN ds. sprzedaży multimedialnej. „To nie tylko sukces twórczy, tematycznie pasuje ona doskonale do dorocznego wydania magazynu ESPN.”

„Chcieliśmy stworzyć koncepcję dla ESPN The Magazine’s Body Issue, która byłaby wizualnie wyjątkowa, tak jak Fiat 500 Abarth Cabrio”, powiedział Jason Stoicevich, Dyrektor Marki FIAT Ameryce Północnej. „Prezentacja Body Paint (sztuka malowania ciała), promująca wdzięk sportowej sylwetki, jaka ukazała się w rozkładówce poświęconej sportowcom z całego świata, jest idealnym połączeniem dla marki FIAT”.

Efekty pracy oraz video, na którym można obejrzeć przygotowania do sesji zdjęciowej można zobaczyć na: