Jakiej marki pożądasz?

0

Według najnowszego rankingu „Brand Desire 2012″ Fiat odnotował jeden z największych wzrostów pod względem chęci posiadania.

Raport opublikowała firma konsultingowe Clear. Badanie obejmowało 555 globalnych marek, udział w nim wzięło ponad 22 tysięcy konsumentów z 6 państw na 4 kontynentach. Respondenci usłyszeli m.in. takie pytania jak: „Czy jest to marka, w przypadku której jesteś dumny, że jesteś z nią kojarzony” oraz „Czy jest to marka, której pożądasz?”. Po przeanalizowaniu odpowiedzi okazało się, że Fiat znalazł się w pierwszej piątce największych triumfatorów w 2012 roku, zyskując aż 10 procent w oczach Konsumentów na całym świecie w porównaniu do zestawienia z 2011 roku.

Odmłodzony Fiat

Tak znakomitą poprawę pozycji w światowym rankingu marek koncern Fiat zawdzięcza między innymi odmłodzeniu wizerunku i palety modelowej – twierdzi Wojciech Masalski, Dyrektor Handlowy Fiat Auto Poland. Najlepszym tego przykładem jest Nowa Panda, na którą tylko we Włoszech złożono już ponad 14 tys. zamówień, a na polskim rynku samochód pojawi się w najbliższych tygodniach. Duże nadzieje przedstawiciele wiążą też z nowym modelem, Fiatem 500L, który zostanie zaprezentowany w marcu na targach w Genewie a w sprzedaży pojawi się w czwartym kwartale roku.