Ulepszone Megane R.S.

Renault odświeżyło całą gamę modeli Megane, a zatem także najdroższą i najbardziej sportową odmianę R.S.

Renault Megane RS 2012

Od czasu wprowadzenia odmiany Megane R.S. na rynek, czyli od 2010 roku, nabywców znalazło już ok. 12.500 samochodów w różnych częściach świata – Europie, Rosji, Argentynie, Australii czy Japonii.

Czerwony najszybszy

Pod względem estetyki Megane R.S. niewiele różni się od poprzednika, jednak na wyrazistości zyskał przód auta. Typowa dla sportowych samochodów Renault Sport przednia listwa aerodynamiczna otrzymała diody LED, zaś reflektory czarne wnętrza kloszy. W ofercie pojawiła się też nowa opcja – pakiet RS Design Rouge, który zawiera elementy designu zewnętrznego w kolorze czerwonym. Czerwone są też boczne listwy ochronne drzwi a także tylny dyfuzor. Będzie także możliwość wyposażenia auta w 18-calowe felgi w bardzo oryginalnych kolorach – matowego aluminium lub matowej czerni. Deska rozdzielcza została wykończona czerwonym kolorem, podobnie jak kierownica, gałka oraz osłona dźwigni zmiany biegów.

Magiczny przyscisk

Jeśli chodzi o sprawy techniczne, w nowej R.S. poprawiono reakcję na wciśnięcie pedału gazu – jest teraz bardziej precyzyjna. Bardziej rasowe ma być także brzmienie układu wydechowego. W nowym aucie pojawił się System Dynamic Management, który umożliwia wykorzystanie dodatkowych 15 KM. Po włączeniu trybu sportowego uzyskujemy dostęp do pełnych 265 KM.