Spróbuj ją złapać

fiat1

Nowa Panda już za kilka tygodnie trafi do salonów sprzedaży. Już dziś jednak Fiat bierze się za promowanie swojego malucha.

Na profilu Fiata na portalu YouTube pod adresem http://www.youtube.com/fiatontheweb możecie zobaczyć 45-sekundowy zwiastun „Panda. Spróbuj ją złapać.”. To animowana produkcja przedstawiająca Pandę jako samochód podróżujący po całym świecie. Pełna wersja pojawi się za niecały miesiąc.

Pokonaj Hansa

Wcześniej, bo już od 12 stycznia dostępna będzie kolejna nowość – gra on-line, która, po przejściu specjalnych testów, da nam możliwość uzyskania tytułu oficjalnego kierowcy Pandy. Dzięki temu będziemy mogły się zmierzyć z konkurentami Pandy – Francuzem Jacques’em, Niemcem Hansem i Japończykami Akirą i Satoshim. Na tych, którzy będą grali i wygrywali, w końcowym filmiku będzie czekała niespodzianka.

Pomysł może się podobać lub nie, jednak trzeba przyznać, że to nowość jeśli chodzi o komunikację marketingową w branży motoryzacyjnej.

Nowa Panda początkowo dostępna będzie na rynku włoskim. Do wyboru będą trzy wersje wyposażenia (Pop, Easy oraz Lounge), 10 kolorów nadwozia, 9 wzorów wystroju wnętrza, 2 rodzaje kołpaków i 2 rodzaje obręczy z lekkich stopów o średnicy 14 i 15 cali. Późniejsze plany obejmują m.in. wprowadzenie Pandy z napędem 4×4.

fiat2

fiat3