Mitsubishi w czołówce rankingu ADAC 2013

Po czterdziestu latach obecności w Europie, Mitsubishi Motors utrzymuje pozycję marki kojarzonej przez europejskich klientów z wysoką jakością, której źródło tkwi w japońskich metodach konstruowania i produkowania samochodów, przekładających się na niezawodność cenioną na całym kontynencie.

Świadczą o tym najnowsze wyniki badań zadowolenia klientów przeprowadzone przez ADAC i opublikowane niedawno w Niemczech. Ponad 20 tysięcy właścicieli samochodów zostało poproszonych o ocenę „swoich” marek, zarówno pod kątem samego produktu, jak i jakości obsługi klienta. ADAC to największy automobilklub w Europie, liczący ponad 18 milionów członków.

Trend rosnący

W tym roku marka ponownie zabłysnęła w oczach swoich szczególnie wymagających, niemieckich klientów:

  • Jakość serwisu: trzecie miejsce (w zeszłym roku czwarte miejsce);
  • Postrzeganie marki: jedenaste miejsce (na 25 badanych marek);
  • Zadowolenie z samochodu: ósme miejsce modelu ASX (bezpośrednio za europejskimi samochodami z segmentu premium).

Uznanie dla modelu Space Star

Mitsubishi-Space-StarADAC wysoko ocenił ostatnią propozycję firmy Mitsubishi Motors – całkowicie nowy, bardzo oszczędny i racjonalnie skonstruowany model Space Star. Wśród wielu zalet, szczególnie doceniono niskie zużycie paliwa, które w opinii magazynu “ADAC Motorwelt” (wydanie z września 2013) pozwoliło uznać ten samochód za „najlepszy wybór wśród ekonomicznych samochodów miejskich”.

Źródło: Mitsubishi