Toyota Motor Poland oraz Simple Creative Products stworzyły wspólnie na sezon 2013 idealny i modny samochód dla nowoczesnych kobiet. Owocem tej współpracy jest limitowany do liczby 500 sztuk Yaris Trend by Simple, który będzie oferowany wyłącznie w Polsce.
Toyota Yaris jest najbardziej popularnym w naszym kraju samochodem miejskim z nadwoziem hatchback. Specjalnie na 2013 rok, we współpracy z polską marką modową Simple Creative Products, powstała limitowana wersja tego auta. Dostępnych będzie jedynie 500 sztuk Yarisa by Simple, wyłącznie w polskich salonach Toyoty.
Yaris by Simple otrzymał szereg modyfikacji stylistycznych. Seria limitowana bazuje na wersji Premium, do której dodane zostały:
- specjalnie zaprojektowane aluminiowe felgi 16″ Trend
- lampy przeciwmgielne
- elementy chromowane (listwa boczna, kontur lamp przeciwmgielnych, lusterka)
- tylny słupek w kolorze czarnym
- tylne lampy LED
- fluidyczne linie dekoracyjne nadwozia
- tylny spoiler
- białe elementy wykończeniowe kierownicy i dźwigni zmiany biegów oraz deski rozdzielczej
- białe elementy wykończeniowe paneli drzwi oraz tapicerki foteli
- przeszycia w kolorze żółtym
- nowy kształt konsoli środkowej
Yaris Trend by Simple będzie dostępny z nadwoziem 5-drzwiowym i silnikiem benzynowym 1.33 o mocy 99 KM z manualną, sześciostopniową skrzynią biegów, lub bezstopniową skrzynią automatyczną typu CVT. Ze względu na limitowaną serię, do wyboru będą dwa kolory: biały perłowy lub srebrny metaliczny.
Każdy z oferowanych w Polsce Yarisów Trend by Simple będzie oznaczony specjalnym numerem seryjnym oraz oznaczeniami Simple. Sto pierwszych pań, które zdecydują się na zakup limitowanej edycji, otrzyma również torebkę z najnowszej kolekcji Simple w limitowanej białej serii.
Cena w Polsce wynosi 56 900 zł i obejmuje kompletne wyposażenie samochodu.
Źródło: Toyota