Równocześnie z premierą C-Elysee, Citroen zaprezentował model C4 L, czyli popularnego kompakta w wersji sedan.
Nowy model uzupełnia ofertę francuskiej marki w segmencie C. C4 L zwraca uwagę eleganckimi i dynamicznymi liniami, podkreślonymi dodatkowo charakterystycznymi światłami z przodu i z tyłu. C4 L ma być samochodem zaawansowanym technologicznie – na pokładzie mają być dostępne rozwiązania poprawiające komfort jazdy, m.in. bezkluczykowy dostęp i uruchamianie pojazdu, system nawigacji z dotykowym ekranem i kamera cofania, podgrzewana integralna szyba przednia, jonizator powietrza itd.
C4 L będzie dostępny na wybranych rynkach w Europie, jednak główny nacisk kładziony będzie na Chiny i Rosję, gdzie klienci zdecydowanie preferują trójbryłową sylwetkę. C4 L będzie modelem pozycjonowanym o klasę wyżej od C-Elysee. Choć oba modele mają podobne elementy, C4 L sprawa wrażenie bardzie dopracowanego i bardziej prestiżowego.
Samochód dostępny będzie z silnikami benzynowymi 1.6 THP 155 KM/170 KM (w niektórych krajach) oraz 1.6 VTi 135 KM. Wszystkie silniki mogą współpracować z nową, sekwencyjną automatyczną 6-przełożeniową skrzynią biegów. Aby w pełni zaspokoić specyficzne potrzeby poszczególnych rynków, Citroën C4 L będzie produkowany w każdej ze stref sprzedaży: w Wuhan na rynek chiński od końca 2012 roku i w Kałudze na rynek rosyjski od pierwszego półrocza 2013 roku.