Brzydka, ale ratuje życie

0

– Jest żółta, jest brzydka, do niczego nie pasuje, ale może uratować Państwu życie – przekonuje Karl Lagerfeld w najnowszej kampanii społecznej.

Karl Lagerfeld jest twarzą kampanii, która ma zachęcić zarówno pieszych, jak i kierowców do poruszania się po zmroku w odblaskowych kamizelkach. – Jest żółta, jest brzydka, do niczego nie pasuje, ale może uratować Państwu życie. – przekonuje kreator mody.

Kamizelka i trójkąt ostrzegawczy zapewnią nam widoczność po zmroku nawet z kilkudziesięciu metrów. W Polsce mamy obowiązek wyposażyć się tylko w trójkąt. Za jego brak możemy zostać ukarane mandatem wysokości 100 zł. Kamizelka nie jest obowiązkowa, ale może się przydać szczególnie po zmroku. Nowa kampania prowadzona we Francji ma pokazać, że bezpieczeństwo jest wąaniejsze niiż piękno. Czasem dobrze zrezygnować z własnej satysfakcji na rzecz życia. Może kontrowersyjny kreator mody przekona także Polki do wyposażenia się w tę brzydką, ale zapewniającą bezpieczeństwo, część garderoby?