Superbrands 2014/2015 dla Lexusa w Polsce

Międzynarodowa organizacja The Superbrands Ltd., działająca obecnie w 87 krajach, od ponad 20 lat wyłania i nagradza najsilniejsze marki funkcjonujące na rynkach narodowych.

Tytuł Superbrands 2014/2015 został przyznany Lexusowi w Polsce w wyniku Procesu Certyfikacji składającego się z badania konsumenckiego, przeprowadzonego przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia na próbie ponad 15 000 polskich respondentow, oraz głosowania ekspertów Rady Marek.

Badanie konsumenckie zrealizowano w dniach 4-30 września 2014 r., metodą CAWI, na próbie N=15035 i objęło ponad 2400 marek w 110 kategoriach.  

Dla przypomnienia – to kolejny tytuł dla Lexusa w Polsce: niedawno najpopularniejszy tygodnik motoryzacyjny w Polsce – Auto Świat, przeprowadził Narodowy Auto Test – internetowe badania dotyczące opinii na temat samochodów, salonów, serwisów.

Niekwestionowanym zwycięzcą  Narodowego Auto Testu 2014 został Lexus. Zarówno w kategorii zadowolenia ze swojego samochodu jak i fachowości i obsługi w autoryzowanych stacjach dealerskich.

Tytuł Superbrands 2014/2015 dla Lexusa w Polsce – to potwierdzenie najwyższej jakości i docenienie działań Lexusa, który od lat ustanawia wzorce w zakresie solidności projektowania, jakości, trwałości i niezawodności, pozostaje wrażliwy na zmieniające się oczekiwania klientów,  domagających się mniejszego zużycia paliwa i bardziej emocjonującej dynamiki jazdy, lepszego wyposażenia i bardziej zaawansowanej ergonomii.

Źródło: Lexus