Superbrand 2012 dla Audi

0

Międzynarodowa organizacja The Superbrands już po raz szósty wyłoniła najsilniejsze marki w Polsce. Tytuł Superbrand Polska przypadł m.in. Audi.

Na całym świecie wyróżnienia wręczane w ramach projektów organizowanych pod patronatem organizacji Superbrands traktowane są jako dowody świadczące o wyjątkowej sile i rozpoznawalności nagrodzonych marek.

W tym roku po raz pierwszy tytuły przyznawała nie tylko specjalnie wyłoniona Rada Marek, ale wyboru dokonywali również konsumenci. Audi zostało uznane za jedną z najsilniejszych marek w Polsce i otrzymało prestiżowy tytuł Superbrand Polska.

Superbrands przyznawane są od 15 lat na całym świecie, a od 5 lat także w Polsce. Traktowane są powszechnie jako dowód silnej pozycji i rozpoznawalności wyróżnionych marek. Zgodnie z definicją organizatora rankingu, Superbrand to marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie. Oferuje konsumentom znaczące emocjonalne bądź fizyczne korzyści, których pragną i które rozpoznają. Korzyści te stanowią o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi.