Chevrolet zapewni siłę napędową ślimakowi o imieniu Turbo, czyli głównemu bohaterowi najnowszego pełnometrażowego filmu wytwórni DreamWorks Animation SKG, Inc.
Turbo, film twórców przebojów Madagascar i Kung Fu Panda, to trójwymiarowa komedia o ślimaku, który nie boi się marzyć. Niecodzienny wypadek sprawia, że główny bohater o imieniu Turbo, po spotkaniu z Chevroletem Camaro, zyskuje moc superprędkości, dzięki czemu może wyruszyć w niesamowitą podróż z zamiarem spełnienia swojego najskrytszego pragnienia: wzięcia udziału w Indianapolis 500, najszybszym wyścigu samochodów na świecie. Z pomocą „stuningowanej” ekipy sprytnych ślimaków, Turbo chce udowodnić, że żadne marzenie nie jest zbyt nierealne, a żaden marzyciel zbyt mały.
Współpraca pomiędzy Chevroletem i wytwórnią DreamWorks Animation będzie polegała na angażowaniu w różne przedsięwzięcia fanów ze Stanów Zjednoczonych oraz z innych wybranych rynków na całym świecie, natomiast nadrzędnym celem jest stworzenie wokół filmu autentycznej atmosfery wyścigowej.
Podczas prac nad filmem, zespół Chevroleta ds. designu konsultował się z ekspertami z DreamWorks w kwestii wyglądu animowanych wersji modelu Camaro oraz samochodów Indy z silnikami Chevroleta, które pojawiają się w filmie. Turbo jest tym samym pierwszą animacją wytwórni DreamWorks Animation stworzoną na takich zasadach we współpracy z inną firmą. Film wejdzie na ekrany kin w Stanach Zjednoczonych 17 lipca.
„Turbo to jeden z najbardziej oczekiwanych filmów nadchodzącego lata, dlatego jesteśmy dumni z podjętej współpracy, która idealnie łączy się z naszym uczestnictwem w wyścigach INDYCAR”, powiedział Tim Mahoney, dyrektor ds. marketingu Chevroleta. „Turbo zainspiruje miliony przyszłych kierowców, którzy nie będą bali się realizować swoich marzeń, zarówno tych małych, jak i dużych”.
Anne Globe, dyrektor ds. marketingu DreamWorks Animation powiedziała: „W filmie opowiadającym o ślimaku, który marzy o byciu szybkim, to właśnie Chevrolet jest najlepszym kandydatem, aby dać głównemu bohaterowi możliwości osiągnięcia dużej prędkości na drodze. Nasza współpraca z Chevroletem, zarówno na ekranie, jak i podczas Indy 500, dodaje tej szalonej historii odrobiny autentyczności”.
Chevrolet wykorzysta również wizerunek Turbo w kampanii marketingowej prowadzonej aż do premiery filmu. Turbo wejdzie na ekrany kin w Europie latem tego roku.
Źródło: Chevrolet