Salon samochodowy w…centrum handlowym?

tesla

Pod koniec maja Tesla otworzyła swój salon w Nowym Yorku. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że mieści się on w… centrum handlowym.

Salon samochodowy w centrum handlowym? To chyba nieco dziwaczny pomysł. Nikt przecież nie chodzi do centrum handlowego, aby kupić samochód! Przedstawiciele salonu twierdzą jednak, że o to im właśnie chodzi!

Centrum handlowe to miejsce, gdzie ludzie chętnie przychodzą i chętnie spędzają czas. Eleganckie wnętrze, przyjemna muzyka… wszystko to ma sprawić, że ludzie będą bardziej podatni na mniej lub bardziej delikatne sugestie. Czy to zatem sposób, by sprzedać im samochód za 100 000 dolarów?

Tesla sprzedaje samochody o napędzie elektrycznym. Centrum handlowym wydaje się więc miejscem, gdzie można nawet odbyć jazdę testową. W swoim najnowszych salonie w White Plains umieściła cztery Modele S. Dwa wewnątrz i dwa na zewnątrz centrum.

Tesla upatruje swoją szansę jeszcze w jednym: przeciętny salon samochodowy odwiedza ok. 20 osób dziennie. W przypadku centrum handlowego w ciągu tygodnia może to być nawet 3500 osób.