Jakiś czas temu pisałyśmy o romansie Jennifer Lopez z Fiatem. Kultowy Fiat 500 stał się bohaterem jej teledysku, w zamian JLo została twarzą popularnego malucha. Dziś ‘pięćsetka’ ponownie pojawia się u boku piosenkarki.
Fiat stara się, by o Fiacie 500 cały czas było głośno. Albo pojawi się na jakimś doniosłym wydarzeniu, albo zostanie wprowadzona kolejna edycja specjalna, np. ‘by Gucci’. Ostatnio szumnie ogłoszono wejście Fiata 500 na rynek amerykański, gdzie za kilka dni, podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Los Angeles zadebiutuje wersja Abarth. Z tej okazji pięćsetka ponownie błyszczy w świecie reklamy – oczywiście u boku JLo.
Po sukcesie, jaki odniosło pierwsze muzyczne wideo ‘On the floor’, obejrzane ponad 415 milionów razy na portalu youtube, słynna amerykańska gwiazda wylansowała swój nowy video klip do utworu „Papi” z płyty „Love?„. Aby zręcznie uciec ulicami amerykańskiego miasta przed tłumem swych fanów, piosenkarka wybrała właśnie Fiata 500 – samochód stworzony dla każdego, kto kocha rozrywkę i kto za kierownicą fascynującego samochodu chciałby udać się w dowolne miejsce na ziemi.
Efektem tego wyboru jest 30 i 60-sekundowa reklama. To po prostu zwiastun muzycznego klipu, który promuje zarówno przebój Jennifer Lopez, jak i Fiata 500 w stylu pop. Podczas gdy reklama w telewizji została wyemitowana 6-ego listopada, prapremiera klipu na portalu youtube dostępna była już 4 listopada.
Bez względu na to, czy to Londyn, Tokio, Rzym, czy Nowy York, ‘pięćsetka’ rozpoznawalna jest na całym świecie, podobnie jak Jennifer Lopez, jedna z najbardziej znanych piosenkarek i niekwestionowana królowa muzyki pop.