Fiat zapowiadał, że wprowadzi do sprzedaży tańszą wersję Pandy. I oto jest. Nową Pandą można wyjechać z salonu za niecałe 32 000 złotych.
Fiat Panda to jeden z najpopularniejszych modeli w segmencie samochodów miejskich. Sukces tego malucha tkwi przede wszystkim w jego funkcjonalności i cenie. Obszerne wnętrze, długie i wysokie nadwozie oraz duży bagażnik – 260 l – to jest podstawowe zalety. Swoją rolę odgrywają też zapewne silniki, w tym 85-konna jednostka o pojemności 0,9 l, nagrodzona tytułem „Międzynarodowy Silnik 2011 r.”. Silnik ten spala zaledwie 3,8 l/100 km.
Teraz najtańsza wersja Fresh kosztuje 31.990 złotych. W cenie otrzymujemy m.in. 69-konny silnik benzynowy 1,2 l, 14-calowe obręcze kół, elektryczne wspomaganie, układ ABS z EBD, centralny zamek, elektrycznie sterowane przednie szyby i system sygnalizacji awaryjnego hamowania, a także regulowaną na wysokość kierownicę, kurtyny powietrzne, światła do jazdy dziennej oraz komputer pokładowy.
Dopłacając 1.000 zł możemy otrzymać wersję Easy, a w tym 75-konny silnik, sterowanie centralnym zamkiem za pomocą pilota i relingi dachowe w kolorze czarnym. Taki samochód można skonfigurować w 9 różnych kolorach nadwozia, dwóch tapicerkach i trzech kolorach wykończenia deski rozdzielczej. Auto można zamówić dodatkowo z ciekawymi pakietami wyposażenia opcjonalnego: Klima Radio, Styl, Sound i Techno.
Najwyższy poziom wyposażenia Pandy to Lounge. Taki samochód kosztuje od 38.400 zł. Na pokładzie najbogatszej odmiany znajdziemy m.in. manualną klimatyzację, dzielone oparcie kanapy tylnej, lakierowane obudowy lusterek bocznych i klamki, radio z CD / MP3 oraz listwy ochronne w kolorze czarnym. Do Pandy Lounge również można zamawiać pakiety: „Techno”, „Klima” oraz „Styl”.