Nowa Panda od wewnątrz

0

Fiat Panda zyskał w Polsce niezwykle dużą popularność. To głównie zasługa połączenia pięciodrzwiowego nadwozia z niską ceną. Co oferuje nam we wnętrzu nowa Panda?

panda5

Takie samochody jak Panda muszą dziś sprostać niełatwemu zadaniu zaoferowania maksimum komfortu w niewielkim opakowaniu. Punktem odniesienia dla potencjalnych nabywców są przecież samochody z wyższych klas. Jak zatem sprawić, by potencjalny właściciel małego samochodu poczuł się w nim wygodnie?

Więcej bagażnika

Panda trzeciej generacji góruje nad swym poprzednikiem wysokością we wnętrzu (+7 mm z przodu i +4 mm z tyłu) oraz jego szerokością (+ 26 mm z przodu i + 5 mm z tyłu). Dzięki nowym przeprojektowanym fotelom udało się polepszyć dostęp do wnętrza (+23 mm z przodu i +6 mm z tyłu) oraz zwiększyć przestrzeń na nogi pasażerów siedzących na tylnych siedzeniach. Razem z przestrzenią pasażerską urósł bagażnik, który liczy teraz 225 litrów. Po przesunięciu tylnej kanapy całkowicie do przodu pojemność wzrośnie do 260 litrów, a po złożeniu oparć aż do 870 litrów.

Schowki, schowki i… schowki

Funkcjonalność kabiny była zawsze jedną z mocnych stron Pandy. Czy nowa tablica przyrządów, a także mnogość skrytek i schowków przyczynią się do ugruntowania tej opinii? Przed pasażerem znajduje się pokaźna półka, zaś poniżej klasyczny, zamykany schowek. Deska rozdzielcza wygląda jak kolorowa rama otaczająca kierownicę, radio, główne pokrętła i przyciski oraz nawiewy powietrza. Wróćmy na chwilę do schowków. Ile ich znajdziemy w nowej Pandzie? 5? 10? 14! Aż 14 schowków i skrytek udało się zmieścić projektantom nowej Pandy. Każdy znajdzie coś dla siebie. Są łatwo dostępne otwarte pojemniki i półeczki, a także skrytki zamykane na przedmioty, które z reguły pozostawiamy w samochodzie. Nad szybą kierowcy znalazło się też miejsce na futerał na okulary.

Chłodniej latem

Podstawowa Panda posiada dwumiejscową kanapę z oparciem składanym do przodu. Jako opcja oferowana jest przesuwana wzdłużnie kanapa dwumiejscowa z oparciem dzielonym/składanym 50/50, kanapa trzymiejscowa z oparciem składanym oraz kanapa trzymiejscowa z oparciem dzielonym/składanym 60/40. Ciekawym rozwiązaniem podwyższającym komfort jazdy, szczególnie w cieplejsze, letnie dni jest rodzaj wypustek na oparciach foteli, umożliwiających przepływ powietrza pomiędzy plecami a tkaniną tapicerki oparcia.

Nic, tylko wsiąść i jechać!

panda2

panda3

panda4

UDOSTĘPNIJ
Poprzedni artykułPopularny Aventador
Następny artykułHormony na ulicy