Mercedes został partnerem IV Kongresu Kobiet, który odbył się w dniach 14-15 września w Warszawie.
Kongres Kobiet to inicjatywa zrzeszająca aktywne kobiety z biznesu, polityki, świata nauki, sztuki i dziennikarstwa. Mercedes zaangażował się we wsparcie Kongresu głównie na rzecz społecznej i politycznej aktywizacji kobiet.
Marka wykorzystał to niezwykle ważne wydarzenie do zaprezentowania rekordowej liczbie uczestniczek swoją rynkową premierę – Nową Klasę A 180 CDI BlueEFFICIENCY. Auto można było podziwiać od piątku rano do soboty wieczorem przed Salą Kongresową w Pałacu Kultury i Nauki (od strony ulicy Emilii Plater).
– Klasa A zadebiutowała w 1997 roku i szturmem zdobyła serca nowej klienteli Mercedesa: ludzi młodych i właśnie kobiet, które przedtem nie myślały o zakupie samochodu naszej marki – mówi Ewa Łabno-Falęcka, dyrektor PR Mercedes-Benz Polska. – W ciągu 15 lat Klasa A znalazła 2,1 mln nabywców. Teraz debiutuje jej całkowicie nowa odsłona – i jestem pewna, że będzie cieszyć się wielkim powodzeniem. Auto jeszcze nie weszło na rynek, a już mamy ponad 40 tys. zamówień na całym świecie.