Czy wyjątkowy samochód może stać się jeszcze bardziej wyjątkowy? Przypadek Lancii Ypsilon udowadnia, że tak.
Ambicje Lancii są znane nie od dziś. Z pewnością To marka wyżej sytuowana od Fiata i dążąca do miana prestiżowej, ale czy już prestiżowa? Z tego powodu co jakiś czas wprowadza do sprzedaży unikatowe wersje swoich modeli. Wersje, które mają za zadanie zainteresować osoby dotąd niezainteresowane. I przyciągnąć nowych klientów.
Rosso czy nero?
W Polsce pojawiła się właśnie Lancia Ypsilon w wersji Black&Red. Samochód powstał na bazie wersji Silver, zaś do wyposażenia seryjnego dodano klimatyzację, radioodtwarzacz CD oraz atrakcyjną czerwono-czarną tapicerkę z tkaniny, a także czerwono-czarne wykończenia deski rozdzielczej i paneli drzwiowych.
Lancię Ypsilon B&R będzie można zamówić w jednym z czterech kolorów: całym czerwonym w odcieniu Rosso Argilla, całym czarnym w odcieniu Nero Vulcano, z trójwarstwowym lakierem w odcieniu Rosso Fiamma i z czerwonym nadwoziem w odcieniu Argilla Red połączonym z czarnym dachem Nero Vulcano (bicolore).
I like!
Wersja B&R kusi także atrakcyjnym pakietem wyposażenia o nazwie „I like”. W jego skład wchodzą przyciemniane szyby, 15-calowe felgi aluminiowe i system HiFi Bose – chociaż taki koszyk dodatków kosztuje 2 000 zł, to wybieranie każdej opcji z cennika kosztowałoby nas 3 700 zł.
Lancję B&R z jednostką benzynową 1.2 o mocy 69 KM będzie można zamówić już za 44 900 zł brutto. To tylko 1 000 zł więcej w porównaniu do wersji Silver.