Nowa Honda CR-V oficjalnie pojawiła się już w zeszłym roku. Teraz możemy zapoznać się z jej europejską wersją.
Honda twierdzi, że samochód, który mamy okazję oglądać to nie końcowa wersja projektu, a jedynie przedprodukcyjny koncept. Samochód wydaje się jednak na tyle kompletny, że trudno wyobrazić sobie, by zaszły w nim jakieś gruntowne zmiany.
Koniec z subtelnością
Nowa CR-V zrywa z delikatnym, subtelnym wyglądem poprzednika. Nowy model jest wyższy, dłuższy i bardziej masywny. Dynamiczne linie sprawiają, że jednocześnie wydaje się bardziej dynamiczny. Offroadowego charakteru nadają jej pomalowane na czarno progi a także dolne części zderzaków.
Obecnie w segmencie małych SUV-ów i crossoverów na topie są takie modele jak Nissan Qashqai, Peugeot 3008 czy Volkswagen Tiguan. Czy nowa Honda CR-V odnajdzie się w tym doborowym towarzystwie? Obecnie w salonach można jeszcze kupić obecną generację CR-V, która w podstawowej wersji z 2-litrowym silnikiem VTEC kosztuje 107.200 zł. Samochód zostanie oficjalnie odsłonięty podczas marcowych targów w Genewie.