Chevrolet zaprezentował eksperymentalną aplikację „Spark Social City”, która przenosi użytkowników do centrum wirtualnego świata, inspirowanego ich zainteresowaniami i ulubionymi rozrywkami.
„Spark Social City” tworzy dla użytkowników cyfrowe miasto poprzez zintegrowanie ich profilu na portalu Facebook – zainteresowań, grup przyjaciół i minionych wydarzeń – w celu zbudowania niewielkiego zakątka świata przeznaczonego dla konkretnego odbiorcy. Użytkownicy mogą następnie zasiąść za kierownicą nowego Chevroleta Sparka i przejechać przez wirtualne, trójwymiarowe miasto, gdzie wszystkie okolice, budynki i drogi są rozpoznawalne.
„Nowa aplikacja 'Spark Social City’ dostarczy naszym klientom wielu niezapomnianych chwil podczas podróży”, powiedziała Beate Stumpe, dyrektor ds. marki i marketingu, Chevrolet Europe. „Chcemy, aby członkowie naszej społeczności dobrze się bawili w towarzystwie przyjaciół i rodziny, a także nawiązali z nimi bliższe relacje zarówno na drodze, jak i poza nią”.
Użytkownicy mogą zobaczyć swoje własne miasto „Spark Social City” na kanale YouTube Chevroleta. Aplikacja przygotowana jest na rynki w Korei, Niemczech, Francji, Belgii, Polsce oraz we Włoszech. Na pozostałych rynkach dostępna jest aplikacja w języku angielskim.
Źródło: Chevrolet, informacja Mototarget.pl