Polska noc w Cannes to wydarzenie promujące polską kulturę i sztukę. Co działo się w tym roku?
Z okazji tego wyjątkowego wydarzenia do Cannes zjechało ponad ośmiuset gości – przedstawicieli świata biznesu i rozrywki. Gala nie odbyłaby się bez jej organizatorów – Mariusza Pujszo i Excellent Events, a także Renault Polska.
Polish Excellent Night, bo pod takim hasłem odbyła się impreza, miała miejsce po raz drugi. Renault zatem po raz kolejny było partnerem Polskiej Nocy w Cannes. Firma użyczyła organizatorom trzy modele – Megane CC Floride, Lagunę Coupe oraz Trafic – które służyły do obsługi imprezy. Na uroczystej gali, która odbyła się w hotelu InterContinental pojawiła się między innymi Katarzyna Glinka, ambasadorka marki Renault w Polsce.
Renault od blisko 30 lat jest jedynym producentem samochodów noszącym tytuł Oficjalnego Partnera Festiwalu Filmowego w Cannes. W tym roku prawie 250 pojazdów gamy Renault jeździło po drogach i ulicach Cannes. Wśród nich dwa w 100% elektryczne modele z gamy Z.E.
– Fluence Z.E. i Twizy.