Jak nie tuningować?

f1

Japońscy tunerzy chcieli sprawić, by zmodernizowany Abarth 695 Tributo Ferrari stało się najbardziej rozpoznawalnym samochodem na świecie. Cel został osiągnięty.

f2

Całe nadwozie Abartha 695 Tributo Ferrari zostało pokryte chromowanym lakierem. W rzeczywistości nie jest to jednak chrom, a folia winylowa, którą w każdej chwili można zdjąć i powrócić do oryginalnego białego koloru. To chyba największa zaleta tego samochodu.

Przeglądnij się

Samochód ten został przerobiony na specjalne zamówienie przez japońską firmą tuningową Office-K. W chromowanej karoserii ‘pięćsetki’ można przejrzeć się jak w lustrze, choć odnosimy wrażenie, że odblaskowość tego samochodu aż kłuje po oczach. Niespecjalnie prezentują się także sportowe pasy we włoskich barwach, biegnące przez całe nadwozie.

Mały silnik, duża moc

Japończycy dokonali także kilka innych przeróbek, m.in. utwardzili i obniżyli zawieszenie. Zmienili nieznacznie body kit, zmodernizowali także układ hamulcowy, dodając elementy Brembo. We wnętrzu pojawiły się kubełkowe fotele, a także sportowa kierownica z czerwonymi wstawkami. Silnik generuje 180 KM – co ciekawe – z zaledwie 1,4 l pojemności.

f3