Autopolki objęły patronatem medialnym niecodzienne wydarzenia. Show duetu projektantów Ewy i Piotra Krajewskich ART LIVE FASHION z całą pewnością przejdzie do historii. Co mają wspólnego moda z motoryzacją i malarstwem? Przekonajmy się…
Wydarzenie w hali na Domaniewskiej rozpoczął malarski performance Piotra Krajewskiego, który tworzył obraz na oczach widzów bez użycia pędzla. Za narzędzie malarskie służyły mu ciała 3 kobiet.
Za parę minut na wybieg wjechały modelki, a podjechały nie byle czym, tylko zabytkowymi mercedesami klasy S wypożyczonymi z Mercedes Club Mrągowo.
Projektanci zaprezentowali 18 zwiewnych kreacji na sezon wiosna/lato 2014. Specjalnie na potrzeby pokazu, inspirując się Mercedesem, duet stworzył niecodzienne nakrycie głowy. Ozdobiony kryształami kołpak, który w tym przypadku przybrał wygląd pięknego, wytwornego kapelusza. Z oryginalnymi sukniami idealnie współgrała biżuteria autorstwa Bitru Fariel Design/ Natalia Strzelecka, oraz specjalnie na ten pokaz przygotowana kolekcja butów polskiej marki obuwniczej Nessi.
Wydarzeniu towarzyszyła wspaniała oprawa muzyczna, swoisty jam session w wykonaniu wybitnego kompozytora multiinstrumentalisty Filipa Siejki i saksofonisty Tomasza Busławskiego w muzycznej symbiozie ze znakomitymi DJ Timo i Dicca. Na koniec, przebój Tiny Turner wykonała Larysa Tsoy, uczestniczka X Factor.
Pokaz zakończył wjazd Mercedesem -Benz SLS AMG Karla Lagerfelda i Anne Wintour, a tak naprawdę przebranych zań projektantów, Ewy i Piotra Krajewskich. Kiedy wydawało się już, że wszystko zostało tego wieczora powiedziane, ci wywiesili transparent z napisem „STOP FAKING – stop podróbkom”.
Całe wydarzenie lekko, dowcipnie i z gracją poprowadził Filip Chajzer, znany z naigrywania się z modowych blogerów, w tym jednak przypadku komedii nie było, chociaż Filipowi nie można odmówić wrodzonego poczucia humoru.
Na pokazie nie zabrakło także gości specjalnych, a wśród nich między innymi: Anna Samusionek, ambasadorka marki Nessi, Agnieszka Wielgosz, Anna Głogowska, Joanna Mrotek. Ryszard Rembiszewski, Jacek Borkowski z rodziną, Karolina Borkowska, Marcin Czyżewski, Daniel Wieleba, Maciek Florek, Robert Patoleta, Patrycja Pająk oraz ok. 400 innych osób, sympatyków i przyjaciół.
Projektanci wielokrotnie zaznaczali, że nie oczekują bezkrytycznego aplauzu dla swojej pracy, że chcą wzbudzać emocje. Moda to sztuka, sztuka to emocje – jeśli zastosować tą miarę do show Krajewskich, to trzeba przyznać, że był to wyjątkowy we wrażenia wieczór. Teraz już wiecie, moda, motoryzacja i malarstwo idą w parze a właściwie w trio i my temu trio bardzo kibicujemy!
Sponsorzy i Partnerzy: Mercedes-Benz Warszawa, SI- Siwik, Mercedes Club Mrągowo, Willa Prima, Black Stone, Nessi, Bitru Fariel Design- Natalia Strzelecka,, Heli-Pol, Weisberg, Bio Dermic, Akademia Fryzur Marzena Kappy-Boguszewska, Międzynarodowe Studium Wizażu Dziewulscy, Szkoła Modelek i Stylizacji ASF, PR Promotion Instytut, Centrum Edukacyjne Żelazna, Kosmiczne Metamorfozy, Apis, Timo i Dicca, Glejzer.com, Cukiernia Kosmetyczna Candy”Co, Tomasz Dyczewski
Patronat Medialny: Business Woman & Life, Art. Imperium, IK Imperium Kobiet, Wnętrza Daniela, Lounge magazyn, przedsiębiorcy.eu. Radio RP.FM, Moda i Ja, Autopolki, Rynek de, Mamy Cel, Dobry Menager, Kobietyka.pl, Radio Polska Live, ecarservice.pl
Relacja: Kasia Kwiecińska
Zdjęcia: Tomek Dyczewski