Alfa Romeo Giulietta powraca w niezwykle zmysłowym stylu. Zobaczcie same!
Pierwsza kampania promująca Giuliettę łączyła i przeplatała wzajemnie kobiece piękno (w tej Umy Thurman) z pięknem samochodu. Giulietta przedstawiała się nam, mówiąc ‘Jestem Giulietta’. Teraz, w nowej odsłonie, bohaterka wyraża jeszcze silniejsze i głębsze emocje, mówiąc ‘spójrz na mnie, dotykaj mnie, pobudzaj mnie, ochraniaj mnie, nie krytykuj mnie…’.
W końcówce bohaterka znów przedstawia się, mówiąc ‘Jestem Giulietta’, dodaje jednak ‘Zanim o mnie powiesz, sprawdź mnie’. Całości akcji spotu towarzyszą silnie oddziałujące i budzące emocje zdjęcia.
Spot trwa 30 sekund, to jednak wystarczyło, by w szybkim tempie pojawiało się kilka odmiennych kompozycji: fascynujące kobiety, radosna niewinność dzieci, widoki metropolii czy pustynne wydmy. Zmysłowej narracji towarzyszy ścieżka dźwiękowa autorstwa Flavio Ibba, który wcześniej brał udział w tworzeniu spotu z okazji premiery Giulietty na rynku.
Spot został nakręcony w Barcelonie oraz na sugestywnej Bardenas Reales, największej naturalnej półpustyni w Europie, znajdującej się w południowo-wschodniej Nawarze (Hiszpania).