Stwórz flakon dla nowych perfum Zoom-Zoom!

0

Do 6 czerwca na stronie www.mazdadesign.pl można składać swoje projekty w konkursie organizowanym przez Mazdę i perfumerię Douglas. Wystarczy puścić wodze fantazji i zaprojektować flakon dla nowego zapachu Zoom-Zoom!

Ogólnopolski konkurs designu „Poczuj radość tworzenia”, polega na zaprojektowaniu flakonów dla perfum Zoom-Zoom, zarówno damskich jak i męskich. Obie wersje zapachowe zostaną stworzone wspólnie z Kayah i perfumerią Douglas. Wygra projekt jedyny w swoim rodzaju, pełny energii, ekspresji i radości.

Prace konkursowe można składać do 6 czerwca br. Każdy uczestnik może złożyć po jednej pracy w każdej z kategorii: projekt do wdrożenia i projekt z fantazją. Jedynym warunkiem uczestnictwa w konkursie jest ukończenie 18 lat.

Zgłoszone prace oceniane będą za oryginalność i innowacyjność, nawiązanie do designu Mazdy oraz estetykę i realność wdrożenia. Ważna będzie również spójność koncepcji na obie wersje flakonu – męską i damską. Przede wszystkim jednak liczy się pomysł.

Jury stanowić będą w większości eksperci w dziedzinie designu, ale także ludzie uosabiający Zoom-Zoom, czyli radość z życia, dynamizm i energię. – Chcemy, aby uczestnicy konkursu poczuli w sobie Zoom-Zoom i pomyśleli jak je wyrazić w projekcie flakonów perfum. Liczymy, że powstanie dużo ciekawych prac – mówi Magdalena Węglewska, dyrektor PR Mazda Motor Poland.

Tymczasem zapach perfum Zoom-Zoom jest już gotowy. Z kilku kreacji perfumeryjnych Douglas, Kayah i Mazda wybrali zapach, który najlepiej odda filozofię Zoom-Zoom. Wybrane kompozycje są pełne świeżości i lekkości. Zarówno kobiecy, jak i męski zapach łączą w sobie kwiatowe „nuty serca” – leśna konwalia, magnolia, róża i jaśmin dla kobiet, róża, konwalia i fiołek dla mężczyzn – z owocowymi „nutami głowy” – brzoskwinia, pomarańcz, malina i śliwka w wersji kobiecej, cytryna i zielona mandarynka w wersji męskiej. Kwiatowo-owocową harmonię w obu zapachach dopełniają nie tylko zmysłowe i eleganckie akcenty takie jak piżmo, sandał, wanilia czy ambra, ale także feromony.

– Zapachy są ważną częścią mojego życia – opowiada Kayah – Otaczam się nimi, często poznaję świat za pośrednictwem zmysłu powonienia. Jestem absolutną fanką perfum i olejków zapachowych, fascynuje mnie tworzenie własnego zapachu, mieszanie nieraz przeciwstawnych nut, eksperymentowanie z zapachami np. typowo męskimi. Zaszczytem i fantastyczną przygodą jest dla mnie propozycja marki Mazda. To poniekąd spełnienie moich marzeń, ale i szkoła na temat powstawania, historii i energii składników jakie tworzą zapach. Co więcej mogę się spełnić artystycznie i kreatywnie. Sama mam dość specyficzny gust – dodaje – ale tym razem brałam pod uwagę polskie smaczki, chcę przecież by te zapachy były jak najbardziej pożądane, akceptowane i używane. Zdecydowałam więc tym razem trochę zrezygnować z moich ulubionych orientalnych nut, a postawić na świeżość cytrusów i kwiatową delikatność. Oczywiście to wszystko przełamane jest akcentami drewna czy przypraw, by intrygować niedopowiedzeniem.

Zapach, wraz z flakonem autorstwa polskiego projektanta, w limitowanej, kolekcjonerskiej edycji trafi jesienią na półki Douglas House of Beauty, największej perfumerii w Polsce, w warszawskiej Arkadii. – Wybraliśmy tę perfumerię ze względu na nowoczesny design wnętrza, światło, przestrzeń i pozytywną energię miejsca – dodaje Magdalena Węglewska

.

UDOSTĘPNIJ
Poprzedni artykułDiabeł za skórą
Następny artykuł2 tys. km na jednym baku

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here