Porsche Panamera Edition: na bogato

Porsche Panamera w wersji „Edition” wyróżnia się elegancką stylizacją i bogatszym wyposażeniem standardowym.

Model będzie oferowany w trzech odmianach napędzanych mocnymi jednostkami 6-cylindrowymi: benzynowe wersje Panamera Edition i Panamera Edition 4 osiągają moc 310 KM, a wysokoprężna Panamera Diesel Edition – 300 KM. Panamera Edition 4 dodatkowo dysponuje aktywnym napędem na cztery koła z elektronicznie sterowanym sprzęgłem wielotarczowym.

Nadwozie modelu Panamera Edition wyróżniają dodatkowe, subtelne akcenty ozdobne – czarne listwy bocznych szyb ze lśniącym wykończeniem oraz – w połączeniu z opcją Porsche Entry & Drive – klamki drzwi w tym samym kolorze. Standardowe, 19-calowe obręcze o wzorze Panamera Turbo II zaopatrzono w osłony piast kół z kolorowym emblematem Porsche.

Porsche Panamera Edition jest także wyposażone w dwukolorową, częściowo skórzaną tapicerkę w czarno-beżowym kolorze z emblematami Porsche wytłoczonymi na wszystkich zagłówkach, kierownicę Sport Design, listwy progowe z napisem „Edition” oraz specjalne dywaniki podłogowe. Seryjny system multimedialny Porsche Communication Management (PCM) z 7-calowym ekranem dotykowym łączy funkcje radia, nawigacji oraz komunikacji telefonicznej. Niezrównane wrażenia akustyczne zapewnia 585-watowe nagłośnienie przestrzenne Bose z 14 głośnikami.

Ponadto, standardowe wyposażenie modelu Panamera Edition obejmuje aktywne zawieszenie Porsche Active Suspension Management (PASM), biksenonowe reflektory z systemem Porsche Dynamic Light System (PDLS), wspomaganie parkowania Park Assist z przodu i z tyłu wraz z kamerą cofania oraz wspomaganie kierownicy Power Steering Plus.

Z myślą o nabywcach, którzy preferują podróżowanie z kierowcą, Panamera Edition dla Chin otrzyma dodatkowo komfortowe fotele z tyłu oraz elektrycznie sterowane rolety szyb bocznych i tylnej. Modele oferowane w Stanach Zjednoczonych zostaną wyposażone w komfortowe, regulowane w 14 kierunkach przednie fotele z pamięcią oraz podgrzewanie siedzeń z przodu i z tyłu.

Źródło: Porsche