Ponad milion wyświetleń spotu Fiata!

0

Urok samochodu i temperament Włoszki. Razem są w stanie zapewnić ogromną oglądalność spotu reklamowego. Nawet jeśli jest dostępny tylko w sieci.

Spot internetowy zatytułowany „Seduction” (ang. Uwodzenie) miał swój debiut podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Los Angeles w obecności setek dziennikarzy, a następnie został zamieszczony na kanale marki FIAT na YouTube. Spot bardzo szybko rozpowszechnił się w Internecie, mimo że nie był nigdy emitowany przez tradycyjne stacje telewizyjne.

Zaczarował nie tylko USA

Jakie emocje towarzyszą po zajęciu miejsca za kierownicą Fiata 500 Abarth? Jeżeli nie wiesz, obejrzyj ten spot. Zmysłowa i atrakcyjna modelka ucieleśnia wyjątkowe cechy tego samochodu. Uosabia, jakie niepowtarzalne wrażenia i emocje czekają na każdego, kto poznaje ten sportowy samochód. Zgodnie z końcowym i nieco prowokującym przesłaniem: „Nigdy nie zapomnisz chwili, gdy po raz pierwszy go ujrzałeś”.

– Jesteśmy szczęśliwi, że spot reklamowy przyciągnął uwagę aż tylu osób z całego świata – powiedział Olivier Francois, odpowiedzialny za markę FIAT i dyrektor marketingu Chrysler Group LLC. Okazuje się, że to, co zostało stworzone jako spot na premierę Fiata 500 Abarth w USA, zdobywa rozgłos i dużą popularność na całym świecie. Spot okazał się czarującym sposobem na podsycenie entuzjazmu związanego z najnowszym modelem, ale zarazem sposobem na to, aby ludzie go poznali.

Spot internetowy „Seduction” został zrealizowany we współpracy z Richards Group i można go oglądać na profilu Fiata na

YouTube pod poniższym adresem: http://www.youtube.com/fiatusa.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here