Peugeot zwycięzcą badania jakości TNS Polska

Peugeot Polska został nagrodzony Złotym Kluczem Jakości za najlepszą obsługę klienta w autoryzowanych serwisach marek samochodowych, wyłonionych na podstawie badania TNS Garage Quality Check 2013.

TNS Garage Quality Check 2013 to niezależny Audyt Jakości Obsługi Autoryzowanych Serwisów ASO przeprowadzony przez zespół badań rynku motoryzacyjnego w TNS Polska. Projekt to jedyne tego typu opracowanie dostępne na rynku polskim zrealizowane na tak dużą skalę i tak szczegółowo opisujące branżę oraz stosowane standardy obsługi.

W ramach raportu ocenie poddano osiem głównych obszarów rozbitych na szczegółowe aspekty procesu obsługi klienta, jak: telefoniczne umówienie na wizytę, elektroniczne umówienie na wizytę, proces przyjęcia do serwisu, oczekiwanie na zakończenie prac, wydanie i odbiór pojazdu, kontakt z klientem po wizycie, otoczenie serwisu oraz subiektywna ocena audytora.

W tegorocznej edycji badania audytowi poddano serwisy 14 popularnych marek odpowiadających za ponad 2/3 sprzedaży samochodów osobowych w Polsce. Zwycięzcą okazał się Peugeot Polska.