Po obejrzeniu tej reklamówki już nigdy nie napiszę smsa w czasie jazdy…Mam nadzieję, że będziecie miały podobne odczucia!
Importer BMW w Stanach Zjednoczonych rozpoczął kampanię mającą na celu uświadomić kierowcom o możliwych skutkach pisania smsów w czasie jazdy. Przyznajemy, kampania jest bardzo wymowna…
W oryginale hasło kampanii brzmi ‘Dont text and drive’, co można przetłumaczyć jako ‘Nie pisz kiedy prowadzisz’. W spocie telewizyjnym oglądamy typowe sceny z życia. Widzimy ojca pieczołowicie przygotowującego córkę do przejażdżki na rowerku, matkę ubierającą dokładnie syna na zimowe zabawy, wreszcie ojca, który kąpiąc dziecko zakłada mu dmuchane rękawki i kobietę starannie zapinającą córeczkę w foteliku w aucie.
Finałowa scena pokazuje jednak, że to wszystko na nic. Kiedy matka wyruszyła w drogę, nagle dzwoni jej telefon. Bez zastanowienia schyla się do torebki. Spuszcza wzrok z drogi i… zresztą, zobaczcie same.