Małe GTI

0

Pojawiła się już jubileuszowa wersji Golfa GTI – Edition 35. Dziś czas na mniejszego brata – Polo GTI.

polo3

Rasowa odmiana Polo dostępna będzie w salonach sprzedaży od 2 stycznia. Pod maską znajdzie się mocny, 180-konny silnik, który zapewni bardzo dobre osiągi. 1,4-litrowa jednostka z kompresorem i turbosprężarką rozpędzi Polo do 100 km/h w zaledwie 6,9 sekundy!

Najoszczędniejsze w historii

Za przeniesienie napędu odpowiedzialna będzie przednia oś wraz z 7-stopniową przekładnią DSG oraz elektroniczną blokada poprzeczna (XDS), która dba o trakcję także podczas pokonywania na ciasnych zakrętów. Dzięki tym zabiegom, a także Niskiem wadze (1269 kg) Polo GTI ma bardzo dobrze spisywać się na drodze, a jednocześnie być najoszczędniejszym GTI w historii. Średnie zużycie paliwa wynosić ma zaledwie 5,9 litra na 100 kilometrów. To o 25% mniej niż poprzednia generacja Polo GTI.

Dużo w środku

W wyposażeniu seryjnym znajdziemy m.in. ESP wraz z XDS, centralny zamek, klimatyzację, radio z CD, multifunkcyjną kierownicę obszytą skórą z łopatkami do zmiany biegów, czołowe i boczne poduszki powietrzne oraz pakiet elementów charakterystycznych dla GTI, na który składają się m.in.: czerwone listwy na osłonie chłodnicy, wlot powietrza w przednim spojlerze o strukturze plastra miodu, rozszerzenia na progach, tylny spojler, 17-calowe koła ze stopu metali lekkich Denver i podwójna końcówka rury wydechowej.

Ceny Polo GTI startują od 76.390 zł.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here