Przy przekręceniu kluczyka powinny zapalić się kontrolki. Jednak maksymalnie po 4 sekundach część z nich powinna zgasnąć. Oto schemat w jakiej kolejności i po jakim czasie kontrolki gasną.
Etap I
Przekręcasz kluczyk i zapalają się wszystkie poniżej wymienione kontrolki:
Kontrolka ABS | |
Kontrolka adaptacyjnych świateł drogi | |
Kontrolka interaktywnego układu jezdnego | |
Kontrolka układu elektronicznego silnika | |
Kontrolka układu kontroli emisji spalin | |
Kontrolka układu stabilizacji toru | |
Kontrolka wstępnego podgrzewania silnika | |
Kontrolka alternatora | |
Kontrolka ciśnienia oleju silnikowego | |
Kontrolka niezapiętych pasów bezpieczeństwa | |
Kontrolka poduszek powietrznych | |
Kontrolka układu hamulcowego |
Etap II
W ciągu 2 sekund zgaśnie
Kontrolka wstępnego podgrzewania silnika |
Etap III
Po 4 sekundach od włączenia zapłonu
Kontrolka interaktywnego układu jezdnego | |
Kontrolka ABS | |
Kontrolka adaptacyjnych świateł drogi | |
Kontrolka układu elektronicznego silnika | |
Kontrolka układu stabilizacji toru | |
Kontrolka niezapiętych pasów bezpieczeństwa | |
Kontrolka poduszek powietrznych | |
Kontrolka układu hamulcowego |
Etap IV
Rozpoczęcie pracy silnika
Kontrolka alternatora |
Etap V
Po kolejnych 4 sekundach
Kontrolka układu kontroli emisji spalin | |
Kontrolka układu kontroli emisji spalin |
Fot. MoDOT Photos