Schemat zapalania i gaśnięcia kontrolek

Przy przekręceniu kluczyka powinny zapalić się kontrolki. Jednak maksymalnie po 4 sekundach część z nich powinna zgasnąć. Oto schemat w jakiej kolejności i po jakim czasie kontrolki gasną.

Etap I

Przekręcasz kluczyk i zapalają się wszystkie poniżej wymienione kontrolki:

ABS Kontrolka ABS
adaptacyjne światła drogi Kontrolka adaptacyjnych świateł drogi
interaktywny układ jezdny Kontrolka interaktywnego układu jezdnego
układ elektroniczny silnika Kontrolka układu elektronicznego silnika
układ kontroli emisji spalin Kontrolka układu kontroli emisji spalin
układ stabilizacji toru jazdy Kontrolka układu stabilizacji toru
wstepne podrzegawnie silnika Kontrolka wstępnego podgrzewania silnika
alternator akumulator Kontrolka alternatora
ciśnienie oleju silnikowego Kontrolka ciśnienia oleju silnikowego
kontrola zapięcia pasów bezpieczeństwa Kontrolka niezapiętych pasów bezpieczeństwa
poduszki powietrzne pasy Kontrolka poduszek powietrznych
układ hamulcowy Kontrolka układu hamulcowego

 

Etap II

W ciągu 2 sekund zgaśnie

wstepne podrzegawnie silnika Kontrolka wstępnego podgrzewania silnika

 

Etap III

Po 4 sekundach od włączenia zapłonu

interaktywny układ jezdny Kontrolka interaktywnego układu jezdnego
ABS Kontrolka ABS
adaptacyjne światła drogi Kontrolka adaptacyjnych świateł drogi
układ elektroniczny silnika Kontrolka układu elektronicznego silnika
układ stabilizacji toru jazdy Kontrolka układu stabilizacji toru
kontrola zapięcia pasów bezpieczeństwa Kontrolka niezapiętych pasów bezpieczeństwa
poduszki powietrzne pasy Kontrolka poduszek powietrznych
układ hamulcowy Kontrolka układu hamulcowego

 

Etap IV

Rozpoczęcie pracy silnika

alternator akumulator Kontrolka alternatora

 

Etap V

Po kolejnych 4 sekundach

układ kontroli emisji spalin Kontrolka układu kontroli emisji spalin
ciśnienie oleju silnikowego Kontrolka układu kontroli emisji spalin

 

Fot. MoDOT Photos