„Hot & Cold”, czyli ekstremalne testy Hondy

Honda Motor Europe we współpracy z Wieden+Kennedy London promuje gamę modelu Civic, prezentując nową, wielokanałową kampanię, która ukazuje zaangażowanie Hondy w przeprowadzanie skrupulatnych testów.

hondaKampania opiera się o założenie, iż „istnieją testy oraz testy przeprowadzane przez Hondę”, co ma pokazać ogrom pracy, jaką firma wkłada w testowanie swoich samochodów, a w szczególności modelu Civic.

Jeden z takich wnikliwych testów jest wykonywany w specjalnej komorze klimatycznej, która znajduje się w europejskiej fabryce Hondy w Swindon w Wielkiej Brytanii. Europejskie modele Hondy (Civic, CR-V i Jazz) są tu sprawdzane w ekstremalnych temperaturach wahających się od -30°C do +80°C.

30-sekundowy film pokazuje zróżnicowane warunki, w których sprawdzana jest Honda Civic – samochód pokryty lodem powoli odmarza, aby z przenikliwego zimna znaleźć się w skrajnym upale.

Z prowadzonych przez Google badań nad zachowaniami klientów wynika, że cechy świadczące o wytrzymałości pojazdu, mają duży wpływ na podjęcie ostatecznej decyzji o zakupie nowego auta. To bardzo ważny element na etapie zbierania informacji o danym modelu i porównywania go z konkurentami. Celem kampanii jest pokazanie atrakcyjnej stylizacji Civica i podkreślenie wysokiego poziomu bezpieczeństwa i niezawodności tego auta.

Kampania rozpocznie się od wyemitowania 30-sekundowego filmu, którego przekaz umocni 10-sekundowy klip internetowy oraz materiał reklamowy w prasie. Reklama w mediach będzie zawierała interaktywną wersję filmu, pozwalając użytkownikom na zmianę temperatury otoczenia, a tym samym na zaobserwowanie zmieniających się warunków.

Źródło: Honda

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here