Czas na Megane

0

Renault od jakiegoś czasu sukcesywnie odmładza swoją gamę modelową. Teraz przyszedł czas na najpopularniejszego kompakta – Megane.

m3

Początek roku to okres, kiedy bardzo wiele modeli zyskuje odmłodzoną twarz. Samochody przechodzą tak zwany facelifting, pojawiają się nowe pakiety wyposażenia, a także ciekawe promocje. Szczególnie intensywne na tym polu jest Renault, które zmodernizowało w ostatnim czasie Scenica, Twingo, a ostatnio także Lagunę.

Zmiany z przodu

Drobne zmiany musiało przejść oczywiście także Megane. Zmiany nie są wielkie i ograniczyły się praktycznie tylko do przedniej części nadwozia. Nie mogło oczywiście zabraknąć diodowych lamp LED do jazdy dziennej, które, w zależności od wersji, montowane będą albo na przednim zderzaku, albo pod reflektorami. Jeśli chodzi o zmiany z zewnątrz, to w ofercie pojawią się jeszcze nowe wzory felg aluminiowych, a także większa ilość kolorów nadwozia.

Trzy debiuty

We wnętrzu pojawiły się nowe wzory tapicerki i nowy system audio. Do oferty dołączyło ostrzeżenie o przekroczeniu pasa jezdni, a także funkcja automatycznej zmiany świateł. Najwięcej jednak zmieniło się pod maską. W nowym roku debiutują trzy jednostki napędowe – dwa diesle i jeden benzynowy. Ten ostatni będzie dysponował pojemnością 1,2 l i mocą 115 KM. Pierwszy z silników wysokoprężnych to 1,5 l dCi o mocy 110 KM, zaś drugi – 1,6-litrowy o mocy 130 KM.

Zmiany przeszła także topowa odmiana Megane – RS. W tym modelu zmianie uległ przód nadwozia, dodano nowe, 18-calowe felgi. Większa moc 265 KM ma być bardziej słyszalna dzięki przeprojektowanemu układowi wydechowemu, który ma się charakteryzować lepszym brzmieniem.

m2

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here