Cyber-rewolucja?

0

Audi otworzyło w centrum Londynu swój pierwszy cyfrowy salon. Wszystkie modele są tam prezentowane wyłącznie w technice cyfrowej. Czy to początek cyber-rewolucji?

cyber-rewolucja-5

Audi City, bo tak nazywa się ten cyfrowy salon, to innowacyjne narzędzie mające w przyszłości odgrywać kluczową rolę w sprzedaży nowych usług mobilnych i samochodów napędzanych elektrycznie. Istotą tego miejsca jest prezentacja całej palety produktowej marki, jednak wyłącznie w sposób cyfrowy.

Pierwszy salon Audi City otwarty został w Londynie w pobliżu Piccadilly Circus. Do 2015 roku Audi zamierza otworzyć na całym świecie ponad 20 podobnych salonów i tym samym być obecne w centrach największych światowych metropolii.

cyber-rewolucja-1

Audi City łączy w sobie najlepsze cechy dwóch światów: cyfrowej prezentacji produktu i osobistego kontaktu ze sprzedawcą – wyjaśnia Peter Schwarzenbauer, członek Zarządu Audi AG ds. marketingu i sprzedaży. – Dzięki nowej koncepcji sprzedaży, jeszcze bardziej zbliżamy się do klientów – w sensie geograficznym, ale przede wszystkim w kwestii jakości naszych kontaktów. Wynika to stąd, że Audi City oferuje nowe możliwości dopasowania usług dokładnie do potrzeb danego klienta i pozwala na jeszcze bardziej zindywidualizowaną obsługę – dodaje.

cyber-rewolucja-2

Przy pomocy techniki cyfrowej klienci mogą wybrać interesujące ich modele i zobaczyć je w skali 1:1 na olbrzymich ekranach, prawie całkowicie wypełniających przestrzeń salonu. Dodatkowo mogą pojedynczo zapoznać się z wybranymi detalami, takimi jak np. układ napędowy, karoseria czy diodowe oświetlenie. Klient może wybierać spośród wszystkich dostępnych kolorów, opcji wyposażenia i funkcji, a także, co ważne, bezpośrednio doświadczyć swojego wyboru.

Ludzie obecnie bardziej niż kiedykolwiek kładą nacisk na bezpośredni, osobisty, pełen zaufania kontakt z wybraną marką – zwłaszcza w obliczu stale rosnącego wyboru produktów i natłoku informacji – dodaje Peter Schwarzenbauer. Audi City ma sprawić, że marka będzie dostępna w namacalny sposób: bezpośrednio w otoczeniu klientów, w połączeniu z ofertami prezentowanymi online.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here